fredag 9 oktober 2009

täbbar, trashiga brudar och rockare

jag är expert på att vara dålig på att gå ut och dagen efter lyckas ta mig själv till skolan. det fungerar bara inte. i morse gick jag till och med upp klockan åtta, utan att gå till skolan. gårdagen tillbringade jag på sticky. det sög. jag hatar det stället. igår slog tanken mig "vad fan gör jag här?". stället suger. suger kuk. inte ens trevligt sällskap kan göra det en gnutta roligt. hela kvällen funderade jag på mina åsikter och tankar om livet. jag tycker inte att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan. och jag tycker människor som kallar sig vegetarianer och samtidigt äter fisk & skaldjur är patetiska. påstår inte att mina åsikter är de rätta men jag tycker faktiskt det. speciellt det där med skaldjur. om man är vegetarian på grund av att man tycker synd om djuren och samtidigt äter skaldjur så förstår jag inte hur man resonerar. är det rätt att låta krabbor ligga levande i frysdisken och plågas bara för att vi ska få "färska varor"? helvete heller...

nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen. försöka få tag på en telefon också. sedan får vi se vart det bär av. ut någonstans blir det i varje fall. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar