lördag 10 oktober 2009

metafor


jag hade en så otroligt fet kväll. bästa på länge. det började med att jag hamnade hemma hos patrioten. vi tog ett glas vin och stack sedan iväg till dennes underbara mamma. körde singstar och åt smörgåstårta och drack vin. pratade om ängeln gabriels brott genom åren. sedan åkte vi in mot stan. sprut-anton löste företräde på trädgår'n. typ 80-tals tema blandat med take me to your heaven - charlotte perrelli. när vi tröttnat på billig fish stack vi vidare till blvd. där slarvade jag bort patrioten men hittade istället kamelen malin boberg med turban + eftersläp. släpade oss upp till seven eleven på avenyn så ludret skulle få laddat telefonen. ironin hela kvällen handlade om vilken ångest boberg hade för att hon två dagar innan förstört min egen telefon. efter detta bestämde vi oss, som planen faktiskt var från början, att gå till victoria's secrets modevisning på park. vi stannade, njöt av drinkarna, träffade negern bianca, lekte kull med en gammal gubbe och sedan gick vi till peacock där vi avslutade kvällen.

idag är jag barnvakt. jag drog mig motvilligt ur sängen för två timmar sedan och nu ska jag ta cigg och gå på en riktigt lång promenad med raringarna. ikväll ska jag umgås med min bästa vän och vi ska göra det fulla. peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar