måndag 12 oktober 2009

Dömd till evig olycka

HEJHEJ MALIN KORNELIUSSON SKA OPERERAS FÖR BLINDTARMSCANCER OCH ÖDMJUK SOM JAG ÄR SÅ LÅTER JAG HENNE FÅ SKRIVA ETT INLÄGG. DETTA ÄR HENNES DRÖM

Jag står i ett rum.

Mr. modell och hb är där.

Hb är ursinnig

Han greppar tag om Mr. modell

Slänger honomsängen.

Binder upp honom.

Plockar fram en piska.

Bryter av en del.

Han slår och slår

Kroppen blir sårig

Mr.modell kollar på mig.

Hans skräkslagna blick suktar efter hjälp.

Jag gör inget.

Hb ger mig piskan.

Säger till mig att slå.

Han är ursining.

Mr.modell är rädd.

Jag är rädd.

Jag tar piskan.

Slår och slår.

Illamående och tårar.

Hb lämmnar rummet.

Jag slänger migsängen.

Gråter och kramar mr. modell

Jag vädjar honom att förlåta mig.

-malin korneliusson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar