måndag 26 oktober 2009

the fall

igår var jag hemma hos deji och kollade på film. vi såg på tre stycken filmer. först såg vi på två skräckfilmer som jag inte kommer ihåg vad någon utav dem heter. sedan såg vi på en fantastisk film som hette the fall. den handlade om en självmordsbenägen stuntman som berättade sagor på sjukhuset för en liten rumänsk flicka som hade brutit armen. se filmen, den är vacker! sedan bjöd han mig på tårta. den var god. idag vaknade jag upp i hans tomma lägenhet, såg tillslut till att fixa till mig och dra ner på stan för att möta upp bergenholt & falkenby. vi diskuterade paris och tog sedan en shoppingrunda på stan.

ikväll har jag ätit tre rätters med familjen och gett min oerhört fabulösa present till papi som jag köpte för några timmar sedan. jag känner mig sugen på att rida! ska nog ta min en sväng om onsala och rida i veckan. xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar