söndag 25 oktober 2009

créme

vad har jag gjort i helgen? jag har inte gjort någonting alls egentligen. i fredags så var jag bjuden på en vinkväll hemma hos malin ringedal. vi tömde våra bag-in-box'ar och pratade skit om alla, som vanligt. det är väl det vi gör bäst. pratar skit. jag kan berätta att vi har ett speciellt objekt som vi baktalat vid varje tillfälle vi träffas. och det värsta av allt är att vi alltid gör det med nya bekantskaper. eller nej vänta, det värsta är att hon vi baktalar inte har den blekaste aning om att vi gör det med nya bekantskaper. eller någon annan för den delen heller. hon är en mytoman som sätter sig själv i centrum och allt som sägs om henne sägs av en anledning.

i vilket fall så spenderade vi inte all tid till att prata skit. tre av oss, jag är inkluderad, bestämde oss för att börja bråka. vi örfilade och smällde till varandra stora delar av kvällen. den ena parten hällde vin omkring sig och rev upp stora sår på oss andra. den andra parten använde sig av de starkaste smällarna rakt i ansiktet. den tredje parten körde på sina lårkakor och boxar i magen. det slutade med att jag drämde till den andre parten så hårt att denne tuppade av i en fotölj. sedan åkte jag hem, tillfredsställde mina cravings och gick sedan och la mig. igår firade jag min pappas födelsedag med vin och ostbricka. nu sitter jag hemma och borde försöka ta mig igenom mina uppsatser som ska vara klara men bestämmer mig istället för att kolla på inglourious basterds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar