måndag 12 oktober 2009

de berömda och dess konspirationsteori

är hemma hos negern och dricker vin. vi har suttit hela kvällen och pratat om världen och dess konspirationsteorier. under diskussionerna så har jag hela tiden tänkt på berömmelse. jag har funderat och funderat på alla människor och deras besatthet av att bli berömda. all berömelse. vi alla strävar efter att bli berömda och accepterade. och dessa konspirationsteorier. vi har pratat om kanye west och hans "sekt" som involverar världsövertagandet och hur han tillsammans med george bush och alla hans andra kompanjoner ska regera världen. de ska tillsammans (alla högt uppsatta politiker och alla celebra männskor med påverkan av vi "dödliga" människor) styra över världen och gemenskapen ska bidra till att vi vanliga människor ska tycka och tänka på det sätter de behagar. bianca gick lite över styr och berättade för oss att det finns en gaslinje över himlen, som liknar de avgaser som flygplan sprutar ut, som kontrollerar vårat korrumperade samhälle som vi lever i. denna konspirationsteori tror jag dock ej på. men i vilket fall. JAG personligen känner att jag har vissa tendenser till att tycka att det är någonting fel i den värld vi lever i. så vi alla har planen att vi ska bli så kända som möjligt, så att vi kan gå med i kanye west och deras alldeles egna klan. pz

MICHEAL JACJKSON DOG INTE AV NÅGON AV DE ANLEDNINGARNA SOM NÄMNTS I TIDNINGARNA. MICHAEL JACKSON DOG FÖR ATT HAN TVÅ VECKOR INNAN HANS DÖD TÄNKTE AVSLÖJA "VÄRLDENS HENLIGHETER". OCH VI VET JU ALLA VAD JAG TYCKER OM HEMLIGHETER...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar