fredag 18 september 2009

workoholic

en hel vecka har passerat och jag har gått på alla lektioner, hållt en guidad tur för ettorna, jobbat måndag-torsdag och inte gått ut en enda gång. jag är ett slitet vrak så nu ska jag ta en powernap för att sedan fixa till mig och bege mig in mot stan. vi ska ikväll samlas hemma hos julia för att alkoholisera våra förfetada kroppar. imorgon ska jag till stadsbiblioteket för att studera konst och efter det blir det utgång. söndagen bjuder på flickan som lekte med elden tillsammans med malin och hennes lillasyster fia som förövrigt hade ett väldigt lyckat möte med elite models igår. elite models är en av världens största modellagenturer men vi ska ju inte förhasta oss då elites alla agenturer drivs på franchisingbasis. men göteborg och avenue modeller känns i vilket fall väldigt, väldigt litet och jag hittar bara än en gång en fin anledning till att släppa en atombomb över göteborg. jag önskar i varje fall fia the best of luck.

Malin lyssnar intensivt på när idrottsläraren talar om för henne hur hon ska hantera sitt IG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar