tisdag 15 september 2009

finally

satt och diskuterade med en kollega igår om hur mycket jag tycker om hösten. just nu märker jag på alla andra hur de pratar om de så kallade "sista soliga dagarna" och om hur vi måste gå ut! ut! ut! och vara i solen medan vi kan. man jag är så less och mätt på värmen nu så jag börjar undra om det är något allvarligt fel på mig. jag ser fram emot en solig höstdag då solen värmer ansiktet men man måste ändå ha på sig lite mer kläder för att inte frysa. jag älskar verkligen hösten och jag vill verkligen att detta mellanläge som nu är mellan sommaren och hösten ska försvinna. och ett jävligt gott tecken på att hösten snart är här är att gossip girl har startat igen! alldeles strax ska jag kolla på första avsnittet av tredje säsongen. FAN VAD GÖTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar