onsdag 16 september 2009

livelivelove

har haft livliga diskussioner med min madame som påstått att jag är helt sjuk i huvudet. att jag alltid gör oväntade och jobbiga ting som irriterar folk och att jag aldrig gör det jag borde. har haft roligt åt att hon klagar på min telefonsvarare. istället för att säga mitt namn eller något sådant i den stilen säger jag bara "pattfia". det är en intern grej egentligen... ett offer som jag och freddie konfiskerade på p&l i somras. vi begravde oss mellan hennes bröst.

på fredag ska jag hem till den royala hertiginnan julia af wiklund för att dressa upp mig och bli full som ett as. eller nej, jag ska inte bli full som ett as. både antonia och deji har gett mig råd och knep för att inte hamna i prikära situationer. vi misstänker nämligen att hertiginnan planerar en orgie. och den orgien ska jag inte beblanda mig med över huvud taget.

igår bokade jag och sam hilton våran kryssning. en gay-kryssning (hahahahah). vi ska den femte november spendera nästan 24h på en båt tillsammans med äckliga bögar och butchiga flator. fan vad jag ser fram emot detta.

och på fredag får jag ÄNTLIGEN nycklarna till lägenheten i paris. det är definitivt en milstolpe. känns som att vi kan planera hela projektet och resan betydligt mycket bättre när jag väl har fått nycklarna i handen och all transfer är klargjord.
nej men se där!... mg och ng uppträder! vilken lyckost jag är.....

1 kommentar: