lördag 19 september 2009

chic chic green

"höns värper alltid ägg. alltid. men när de knullar med en tupp då får de barn. så de ägg som vi äter kommer aldrig bli kycklingar"

vi åkte hemifrån julia vid ett tiden för att träffa mattay och enis. vi mötte upp dem och åkte sedan hem till johanna på efterfest. satt och skrattade åt mitt snor och sedan fick jag för mig att skicka ett sms från malins telefon. texten längst upp i inlägget skickade jag till alla på malins smslista. sedan kom johanna och sprutanton. och dom kom bokstavligen talat. åtminstone anton i varje fall. de hann inte ens komma till kritan, för helt plötsligt så sprutar anton ner hela johannas säng. så var den sagan slut.

nu är jag i onsala och kollar på här är ditt liv med svennis. fantastiskt tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar