torsdag 10 september 2009

...längs spåren efter dig

Ni talar om livet; jag bromsar min puls
jag kan ingenting om kärlek
jag märker att jag faller för dig ändå
(detta gift inget rår på)

Ni skriker; det brinner! jag sitter kvar lugn
ni kan vädja, be
jag kommer ändå aldrig förstå
..mest för att jag er inte tål

Ni talar om vänskap; jag stänger min dörr
äsch, ge mig lite knark, lite sprit
ge mig till himlen en kupong
(sen barnsben ja' vart' såld)

Ni talar om framtid; jag skriker;
Hopp, liv; adjö!
äsch, ge mig lite gift, lite sex
få mig att lyfta från golv
…på snaran jag fingrat sedan tolv

jag känner mig konstig mest för att jag är
jag känner mig sjuk mest för att jag är
jag känner mig farlig mest för att det är
det enda som här blivit kvar



4 kommentarer:

  1. OHOOO, fan va najs inlägg, både det innan och det här. var fan år sedan jag lyssnade på kristian! och pete spelar i malmö 5december, jag är sjukt pepp!! kom till jobbet nu innan jag avlider! / sammmmm

    SvaraRadera
  2. jag såg lite av honom på P&L ;) men skulle faktiskt kunna tänka mig att se honom igen, bara för sakens skull!

    SvaraRadera
  3. han spelade på sticky för någon vecka sen, det var dock tjugo, annars hade jag lätt sett honom där. var skitlängesedan jag såg honom, och du vet ju hur jag var haha :P

    SvaraRadera
  4. eller oj haha, kom på att du mena pete :D men kristian spela på sticky. jag ska nog dra och se pete om jag hittar nån som drar med:P annars får jag nöja mig med min älskade patrick wolf jag ska se i london i november. du borde lyssna på honom! han är sjukt grym! du skulle nog kunna gilla honom

    SvaraRadera