fredag 13 november 2009

skrivkramp

I need more to feed my pop art. Give me more. I want the future. Gaga. Fashion. Technology. Dance. New York. More music. Pop culture. I want the fame. I can hear you. Can you hear me? The revolution is comming. I want. We want. You deserve. The future.

jag kan inte skriva. jag vet inte vad jag ska skriva. det står stilla. innanför mitt pannben finns bara mörkeeeerreeereereer. vad ska jag skriva om? om vad jag gör på dagarna? om vad jag gör på nätterna? om mina drömmar och mål? om hur fucking jävla awesome paris kommer bli? jo, just det. imorgon åker jag till paris. en hel vecka. en vecka borta från spårvagnar och lokalbor. skola och sömnlösa nätter. och framför allt, JAG SLIPPER EN VECKAS UTELIV I GÖTEBORG. jag gillar paris. det ska bli skönt att försvinna iväg. i will come inside you paris. but this time, without my hilton. X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar