tisdag 3 november 2009

en bild på mig, modellen, kinesen och negern ifrån flatan malins födelsedagskalas

hur spenderade jag min dag? jo jag vaknade upp i morse... sisådär en timma senare än vad jag borde. jag tog fram sagan om ringen och läste prologen och en bit in på första kapitlet som vi hade fått i uppdrag av arne att göra. sedan gick jag upp, checkade facebook, skippade frukost och tog mig in mot stan. mötte upp bergenholt & falkenby för att ta morgonkaffet och gick sedan in på seminariet. hade lektion och skaffade sedan ett exemplar av jonathan foer's "extremt högt och otroligt nära". sedan mötte jag upp favorit-flatan och åkte till jobbet. vi arbetade, tog en cig på rasten och snackade skit om chefen. när jag hade jobbat klart tog jag och hilton en promenad och diskuterade livet och sthlm. vi åker nämligen till hufvudstaden på torsdag denna veckan. nu har jag käkat en sen middag och ska strax börja smaska på min nya bok. visst var min dag fantastiskt intressant att läsa om.............. xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar