söndag 1 november 2009

les vacance

veckan har gått riktigt, riktigt fort. jag har hunnit med så mycket men samtidigt ingenting. jag har vart en riktig backpacker och flängt runt överallt. i torsdags var jag som sagt på premiären av pop the cherry. det var väl okej antar jag. i fredags firade vi malins födelsedag. vi började hemma hos henne och kvällen kom att spåra ut totalt. efter vi hade minglat runt i hennes våning var det dags att gå ut. vi drog till park där alla blev så brutalt fulla. banka, som alltid är full, ramlade runt hela kvällen och stal våra drinkar. anton började gråta. malin gav bort johannas väska. jag drog på efterfest på elite plaza. när jag vaknade upp dagen efter så ligger det fyra okända människor bredvid mig, och på golvet ligger en naken kändis. jag tänker inte nämna hennes namn. tog mig ur sängen och flydde fältet. mötte upp födelsedagsbarnet och hennes sthlmståg och vi tog en lunch på stan. sedan åkte jag hem och gjorde mig i ordning för lördagsnatten. det var en ganska lugn och skön natt och vid femsnåret åkte jag och ph hem för att ligga i sängen och mysa framför weeds. imorgon börjar skolan och jag är som vanligt lika... lättad. xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar