torsdag 16 juli 2009

Tack gud att det var måndag

I måndags var vi på Berså och drack oss fulla. Jag hade tidigare på dagen suttit och druckit 3,5:or med Olivia och en okänd neger nere vid operan. Det var underhållande. Vi lärde honom att säga kuk. Sedan mötte jag upp Frida på centralen och vi halsade varsin öl för att sedan träffa Freddie och gå till Berså. Vi hade trevligt och för att summera kvällen kan jag nämna att Frida och Freddie krossade en fönsterruta på en bil. Jag hade en onödigt dum diskussion med Deji... Dumma mig. Olivia tappade bort sin plånbok och jag fick sitta och trösta henne. Min favorit neger Bianca blev utslängd från Berså. Kvällen slutade med att vi tiggde korv från en korvmoj på avenyn och sedan åkte vi hem och la oss i en buske utanför till klocken 7 på morgonen. Senaste dagarna har jag legat i sängen och myst och ikväll ska jag packa inför Frankrike och träffa världens vackraste kvinna Ninni Friberg. love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar