fredag 31 juli 2009

Bloggar.

Töntiga, töntiga bloggar. Patetiska äckliga jävla skithål som förpestar världen. Varför bloggar vi egentligen. Skulle vart en sådan mycket bättre människa om jag gav fan i detta. Jag finner dock inget intresse i att läsa bloggar som jag inte har en aning om vem människan är eller någon som jag aldrig träffat. Finner intresse i att läsa om människors liv som jag känner till åtminstone lite om. Här nämner jag några andra patetiska bloggar som jag är tvungen att läsa...

Elin. En riktig tuffing som har vart min klasskamrat i över två år.
Freddie. Världens bästa kille.
Johanna. En kommunistfitta som arbetade på samma arbetsplats som mig innan sommarn.
Philippa. En av mina närmaste vänner i många år nu.
Vera. En blond tjej som sänder ut riktigt stora bimbosignaler. Delade en vecka i Afrika tillsammans för två år sen.
Vilde. Chic tjej. Hennes mor hotade mig en gång med att slå mig med ett paraply, är vän med min mor.

Go n read em up!

2 kommentarer:

  1. hahaha du är fan sjuk i huvudet

    SvaraRadera
  2. kommunistfitta my ass, på sista tiden har jag börjat få en utväxt av facistsvin. kärlek!

    SvaraRadera