fredag 12 juni 2009

Slagsmål med Hollywoodstjärnan

Vi var påväg ifrån Sticky för att avsluta vår kväll på Mc Donalds. När vi har beställt mat och satt oss ner ber Simon mig självklart att kasta en cheeseburgare på tjejen som stod i kön. Cheeseburgarn träffar henne rätt på skallen och hon tittat på mig med sin fulla blick. Jag ställer mig upp och hon går mot mig med en knyten näve. Vi står där en stund och kramas, bråkar, kastar mat på varandra. En anställd på Mc Donalds ber oss att gå ut därifrån och då trillar vi ihop på det hala golvet. Jag ligger på henne medan Ninni, Simon och Stefan sitter och asgarvarar. Sen går jag och tjejen ut tillsammans och då får jag för mig att kasta min fantaflaska på hennes kompis. Hon blir sur och drar mig i håret medan jag smäller till henne på käften. Då kommer polisen och frågar vad vi håller på med. Vi står och bråkar lite sen skiljs vi åt. Träffas sedan på spårvagnen och har kramkalas. Det visar sig då att tjejen är Mika Berndtsdotter Ahlén, hon hade en av huvudrollerna i filmen I Taket Lyser Stjärnorna. En riktigt rolig kväll måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar