söndag 30 augusti 2009

hotel elite park avenue

som vanligt så har jag ingen koll på mitt liv. var ute igår. har en stor minneslucka. denna gången är den riktigt stor. riktigt jävla stor faktiskt. när jag tänker tillbaka på kvällen så står jag plötsligt inne på park avenue med frida och checkar in. vi letar upp vårat rum och går in för att "krrrröööööööökaaa som faaaaan" tror jag att jag uttryckte mig. eller nåt i stil med "nuuuu krööökar vi fridaaaa!!!!#()"@!@4!?(="¤!3762!". oh så kul vi hade. satt och rökte inne på vårat non smoking room, utnyttjade minibaren och ringde ner till receptionen fyra gånger. samtal 1- huuur mycket koschtaj det aaatt sova ejn njatt till???. samtal 2 - vaad koostar deet att länsa heeeela minibajen? samtal 3 - heeeeej igeen kompissss... våjan tv är söndeerr. samtal 4 - jag kommer faktiskt inte ihåg samtal 4... får höra med frida sen.

riktig walk of shame i morse i vilket fall. jag med svullna, rödsprängda ögon och frida i högklackat och gårdagens klänning. de jäävla bilderna kommer upp senare idag. and thats a promise!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar