fredag 22 maj 2009

She loves me yeahyeahyeah

Kommer ihåg att det första jag sa till dig var fjortisfitta. Kommer ihåg när du var tillsammans med Daniel och jag var tillsammans med Ninni och vi pussades på sjuans skolavslutning. Kommer ihåg när vi var hemma hos Linnea och spydde ner hennes toalett. Kommer ihåg när vi köpte smuggelsprit på Stig Center. Kommer ihåg när jag spydde ner din säng och struntade i att berätta någonting om det. Kommer ihåg när Madame Afrique var i Senegal och vi satt på verandan och rökte filterlösa John Silvers. Kommer ihåg när vi somnade under förspelet i min säng. Kommer ihåg när vi slutade prata med varandra för en konflikt på Lunarstorm. Kommer ihåg alla gånger vi har vart stenade tillsammans och alla gånger du hjälpt mig. Jag kommer att komma ihåg denna kvällen.

Philippa Hederström, stora gratulationer på 18-års dagen!

2 kommentarer: